پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493909 تاریخ : 1398/08/29-19:59:17
,15,24,
آشنایی با

ویدیو

آشنایی با "جامپ" ، هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین

صحبت های فرهاد اینالوئی، معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در زمینه بانکداری باز و همچنین معرفی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین تحت نام تجاری جامپ را مشاهده می کنید.

بانک و صنعت ، در این ویدیو صحبت های #فرهاد اینالوئی، معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در زمینه بانکداری باز و همچنین معرفی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین تحت نام تجاری جامپ را مشاهده می کنید.

#فرهاد اینالویی معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در حاشیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت در رابطه با هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین تحت نام تجاری "جامپ" گفت: شرکت جامپ شرکت ICT بانک ایران زمین است که متشکل از چندین شرکت می باشد که در نمایشگاه تراکنش ایران چهار شرکت پردیسار، سابین تجارت آریا پرداخت، آرین تل و مرکز نوآوری ایران زمین حضور دارند.

وی در رابطه با بانکداری باز اظهار کرد: هدف اصلی بانکداری باز ارائه خدمات فین تک ها به مشتریان در کنار بانک ها است. بانک باید زیرساخت این موضوع را فراهم کند. بانک ایران زمین به مدت دو سال است که پلت فرم بانکداری باز را آماده کرده و اکنون بیش از 200 سرویس بانکداری باز بانک ایران زمین تحت عنوان iZboom فعال است.

اینالویی افزود: فین تک ها، استارتاپ ها و کسانی که محصولی طراحی کردند و نیاز به خدمات بانکی دارند، می توانند به این پلت فرم وصل شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین نبود رگولاتور را مانع اصلی بانکداری باز دانست و تاکید کرد: رگولاتور باید به این بخش ورود کند و انتظار داریم بانک مرکزی بعنوان رگولاتور حوزه بانکی، این حوزه را شفاف کند که بانک چه سرویس هایی ارائه دهد، فین تک ها از وضعیت خود آگاه شوند و احراز هویت فین تک ها مشخص شود.

وی انحصار طلبی را از مشکلات بانکداری باز اعلام کرد و افزود: فناوری باز، بانکداری باز تماما مستلزم یک طرحی تحت عنوان فکر باز و نوآوری باز است و یادمان باشد اگر این محدودیت ها را ما ایجاد کنیم، فضای مطلوب برای ورود به کسب وکارهای باز و دسترسی همه به این اطلاعات را می بندیم.

چند رسانه ای


خبرنگار / #حسین جواهریان

آپارات مشاهده در آپارات



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران