پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670505 تاریخ : 1402/09/14-18:20:06
,3,
استقبال مشتریان از پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد

استقبال مشتریان از پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از استقبال مشتریان این بانک از پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده ، بانکداری بدون شعبه را پیش نیاز و مقدمه تحقق پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد برشمرد و گفت: از سال 95بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت کلید خورد و در سال1400به افق مدنظر دست پیدا کردیم.

وی بانکداری بدون شعبه را مهم و مقدمه ای برای تحقق قرض الحسنه ناب مطابق با فتوای جهان اسلام عنوان کرد و افزود: برای تحقق پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد باید گام های دیگری از جمله استفاده مردم به طور مستقیم از خدمات شرکت ها و موسسات خدمات دهنده است، برداشته می شد.

حسین زاده با بیان اینکه بعضی خدمات همچون تهیه و چاپ کارت، ارسال و مراسلات، اعتبارسنجی و ... ذاتا اصل کسب و کار بانک نیستند، اظهارداشت: مردم می توانند از شرکت ها و موسساتی که این خدمات را ارائه می دهند، خدمت مورد نظر خود را دریافت و هزینه را به این خدمات دهندگان پرداخت کنند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در تشریح فرایند پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد، گام نخست را عضویت در سامانه ام رسالت mresalat.ir) (برشمرد و گفت: بعد از عضویت، مشتری که به طور طبیعی گردش حساب را ایجاد کرده از طریق سامانه مرآت( mresalat.ir)، اعتبارسنجی انجام داده و در مرحله آخر می تواند تقاضای وام قرض الحسنه بدون کارمزد را ثبت کند.

حسین زاده به استقبال مشتریان این بانک از پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد اشاره کرد و اظهارداشت: با وجود فعالیت سامانه های قدیمی و پرداخت وام با کارمزد و علیرغم گذشت زمان کم، مشتریان از این رویداد مهم در نظام بانکی استقبال کرده و شاهد بازخورد خوبی هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران