پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621156 تاریخ : 1401/08/21-09:06:10
,10027,
از خانواده یکی از بیمه گذاران فوت شده در مراسم اربعین دلجویی شد

با حضور جمعی از مسئولان نهاد ناظر صنعت بیمه:

از خانواده یکی از بیمه گذاران فوت شده در مراسم اربعین دلجویی شد

تنی چند از مسئولان نهاد ناظر صنعت بیمه با حضور در منزل یکی از فوت شدگان مراسم باشکوه اربعین با خانواده ایشان ملاقات و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این دیدار مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی، علی اکبر ترکاشوند مدیر حراست بیمه مرکزی به همراه عبدالرسول عطایی، معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با خانواده بیمه گذار فقید دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش بیمه گذار فوت شده دارای بیمه نامه عمر و حادثه، و تحت پوشش بیمه اربعین بوده که به دلیل سانحه تصادف اتومبیل درجریان سفر معنوی اربعین درکربلای معلی از دنیا رفته است.
خانواده این بیمه گذار نیز در این دیدار، با تشکر صمیمانه از خدمات به موقع شرکت بیمه به زائران اربعین حسینی، از پرداخت سریع غرامت قدردانی کردند.
گفتنی است چک غرامت 3 میلیارد ریالی این بیمه نامه پیش از این توسط شرکت بیمه به خانواده بیمه گذار ارایه شده بود و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان اربعین ادامه دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران