آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588674 تاریخ : 1400/06/25-17:35:25
,15,
ارتقای کیفیت خدمات پستی با اخذ گواهینامه استاندارد ISO 2015_9001  2

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست مطرح کرد؛

ارتقای کیفیت خدمات پستی با اخذ گواهینامه استاندارد ISO 2015_9001 2

فریبا مرادی با بیان اینکه شرکت ملی پست موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO 2015_9001 شد، افزود:بهره مندی از بالاترین کیفیت خدمات و رعایت کامل اصول مشتری مداری، مستلزم استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سطح شبکه پستی کشور بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه شرایط کسب و کار در سطح تمام جوامع همواره و با سرعت بسیار چشمگیر، دستخوش تغییر و گسترش شده است؛ گفت: به منظور حضور پرقدرت و مستمر در عرصه کسب و کار و رقابت سالم و سازنده با سایر رقبا، مدیریت این تغییرات مطابق با استانداردهای جهانی امری اجتناب ناپذیر است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در شرکت ملی پست مسئولین ارشد نسبت به شناسایی دقیق وضعیت موجود، عارضه یابی و شناخت مشکلات و خواسته های شرکت، نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدید ها اقدام نمودند.
مرادی با اشاره به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 به عنوان یکی از کاربردی ترین استانداردهای مدیریتی مجامع بین المللی و تضمین کننده کیفیت در شرکت ملی پست، ادامه داد: به منظور برون رفت از وضعیت موجود و تحقق اهداف تعیین شده، با هدف بهبود مستمر کیفیت خدمات و کاهش میزان خدمات نامنطبق؛توجه به اموری مهم چون بهینه سازی فرایندها ، شفافیت مسئولیت ها در فرایندهای سازمانی ، افزایش سودآوری و کاهش میزان شکایات مشتریان، رفع نیاز های آشکار و پنهان آنان، جلب رضایت حداکثری ذینفعان، دستیابی به بازارهای جدید و ... در دستور کار مدیران شرکت ملی پست قرار گرفت.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر چشم انداز این شرکت گفت: پس از تعیین رویکرد و استراتژی مورد نیاز، خط مشی سازمان، اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت پست ضمن مشخص کردن فرآیند های مورد نیاز با مشارکت همه جانبه تمامی ادارات و واحدهای ستادی و اجرایی فرایند استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سطح شبکه آغاز و متعاقب آن نسبت به ارائه آموزش، بازنگری دستورالعمل ها و روشهای اجرایی، فرم ها و تمامی فعالیت ها اقدام شد.
مرادی اضافه کرد : پس از طی کردن دوره های آموزشی، ممیزی داخلی، رفع عدم انطباق ها و ... شرکت پست جهت ممیزی نهایی آماده شد که این امر طی سه روز متوالی از تاریخ بیست و یکم لغایت بیست و سوم شهریور ماه سال جاری با موفقیت و حصول اطمینان از استقرار کامل سیستم در سطح شرکت حاصل گردید .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242