پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622004 تاریخ : 1401/09/28-21:31:41
,2,22,
ارائه بسته مالی و معرفی خدماتی کارگزاری بانک صنعت و معدن به مشتریان استان گیلان

ارائه بسته مالی و معرفی خدماتی کارگزاری بانک صنعت و معدن به مشتریان استان گیلان

کارگزاری بانک صنعت و معدن، در راستای ارائه، خدمات تامین مالی و اعتباری در حورزه کالایی به شرکت ها و مشتریان این بانک، سومین گردهمایی با مشتریان بانک صنعت و معدن را پس از مشهد و اصفهان در شهر رشت برگزار کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، نشست شرکت کارگزاری با مشتریان این بانک روز پنجشنبه بیست و چهارم آذرماه در محل سرپرستی بانک صنعت و معدن استان گیلان با حضور ابوالقاسم آزرده مدیر استانی این بانک برگزارگردید.

در این گردهمایی مدیر استانی این بانک مواردی را در حیطه مسایل و مشکلات موجود در تامین نقددینگی و سرمایه در گردش مشتریان عنوان کرد و با هدف رفع مشکلات پیش رو و تسهیل امور، حمایت و همکاری خود را از هر گونه تعامل با کارگزاری عنوان نمود.
رامین ملماسی مدیر عامل کارگزاری بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه علاوه بر معرفی خدمات کارگزاری در حوزه بورس کالا و مباحث تامین مالی بنگاه ها و شرکت های تولیدی از طریق بازار سرمایه ، استفاده از ابزارهای تامین مالی از جمله اوراق تامین مالی گام و مرابحه برای تامین سرمایه در گردش شرکت ها و طرز استفاده از این ابزار ها و شرح خدمات کارگزاری در خصوص استفاده از اعتبارات دربحث فایننس و خطوط اعتباری LC را تشریح کرد.
در خاتمه جلسه، شرکت ها ضمن معرفی خود سوالاتی مبنی بر حضور در پذیرش کالا و محصول و اوراق اخزا صحبت هایی را مطرح کردند و مقرر شد همکاران ما در شعب پیگیر این مباحث باشند.
گفتنی است، کارگزاری بانک صنعت و معدن با توجه به استقبال مشتریان و متقاضیان مصمم است، از این پس جلسات مشابهی را نیز در شهرستان های مختلف برگزار کرده و تمامی امکانات مالی و اعتباری خود را با هدف ارتقاء سطح کیفی معاملات کالایی و ارائه تسهیلات مالی به مشتریان در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران