پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593942 تاریخ : 1400/11/17-15:32:07
,11,
اراضی یک میلیون واحد طرح نهضت ملی با کاربری مسکونی تامین شد

اراضی یک میلیون واحد طرح نهضت ملی با کاربری مسکونی تامین شد

معاون مسکن و ساختمان از شناسایی اراضی دو میلیون و 400 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: اراضی یک میلیون واحد با کاربری مسکونی تامین شد و مابقی نیز در مرحله تغییر کاربری و الحاق قرار دارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در خصوص آغاز عملیات اجرایی بیش از 200 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن که امروز 17 بهمن با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی انجام شد، توضیحاتی ارایه کرد.

معاون مسکن و ساختمان گفت: امروز 17 بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی بیش از 209 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در طی این مدت اراضی حدود یک میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که از این تعداد حدود 200 هزار واحد کلنگ زنی می شود که متعاقب آن عملیات اجرایی این تعداد واحد آغاز خواهد شد.

محمودزاده با اعلام اینکه اراضی 2 میلیون و 400 هزار واحد شناسایی شده و بخشی از آن اراضی در مرحله تغییر کاربری و الحاق است در خصوص جزئیات آن گفت: اراضی یک میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن با کاربری مسکونی تامین شده است. همچنین اراضی یک میلیون و 400 هزار واحد دیگر نیز شناسایی شده که در مراحل الحاق به محدوده و یا تغییر کاربری قرار دارند.

لازم به ذکر است، امروز همزمان با ایام الله همزمان با آغاز عملیات اجرایی 209 هزار و 211 طرح نهضت ملی مسکن بخشی از پروژه های عمرانی در حوزه مسکن نیز به بهره برداری رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران