پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:سرعت ارایه خدمات، نحوه برخورد کارکنان، کیفیت پاسخگویی و ارایه خدمات الکترونیکی برخی از شاخص های رضایتمندی مشتریان است و بانک پارسیان با هدف تحقق مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع، از طریق صندوق انتقادات وپیشنهادها میزان رضایتمندی مشتریان را در شعب سراسر کشور مورد سنجش وارزیابی قرار می دهد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل روابط عمومی بانک پارسیان, با استفاده از روش های علمی و پیشرفته روز، نظر مشتریان و مراجعان به شعب بانک را در سراسر کشور از ابعاد مختلف سنجیده و فرصتی را فراهم میکند تا مشتریان انتقادات و پیشنهادهای خود را به طور شفاف منعکس نمایند.
براساس این گزارش، در پاییز سال جاری تعداد 6459 پرسشنامه از صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان در سراسر کشور جمعآوری گردید که نتایج این نظر سنجی نشان دهنده رضایت 83 درصدی مشتریان در شعب تهران و شهرستان از عملکرد بانک پارسیان است.
گفتنی است بانک پارسیان با هدف تقدیر و تشکر از مشتریانی که نظرات و پیشنهادهای خود را با بانک در میان میگذارند، در پایان هر فصل به قید قرعه به سه نفر کارت هدیه 1.000.000 ریالی اهدا می کند. برندگان خوش شانس فصل پاییز از شعب ایستگاه داریوش تهران، شاهین شهر اصفهان و بجنورد در حوزه مشهد به قید قرعه انتخاب شدند که جوایز آنها در ماه جاری از طریق شعب به آنها اهدا خواهد شد.