/2025/5/14040303165736.jpg
اختلال ادامه دار در پیام رسان های ایتا و بله؛ قطعی فراتر از زمان اعلام شده
با وجود وعده قبلی مبنی بر قطعی 9 ساعته به دلیل عملیات نگهداری، پیام رسان های داخلی «ایتا» و «بله» همچنان از دسترس خارج هستند. این اختلال که از ساعت 00:00 بامداد جمعه دوم خرداد آغاز شده، اکنون وارد ساعت دهم شده و کاربران همچنان امکان ارسال یا دریافت پیام را ندارند. علت دقیق ادامه دار بودن این قطعی تاکنون از سوی مسئولان اعلام نشده است.
به گزارش بانک و صنعت این دو پیام رسان اعلام کرده اند که به مدت 9 ساعت از دسترس کاربران خارج می شوند اما اکنون بیش از 9 ساعت گذشته و هنوز مشکل قطعی آنها برطرف نشده است.
شب گذشته ایتا و بله اعلام کردند: انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این دو پیام رسان، ارتباط کاربران آن ها از ساعت 00:00 بامداد تا 9:00 صبح جمعه دوم خردادماه قطع خواهد شد.
با گذشت بیش از 9 ساعت از زمان آغاز قطعی ایتا وبله، هنوز امکان ارسال پیام در این پیام رسانها وجود ندارد.