پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517579 تاریخ : 1399/05/20-09:56:51
,17,
93 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد/ رشد 7 درصدی خرید تضمینی

معاون وزیر صمت خبر داد:

93 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد/ رشد 7 درصدی خرید تضمینی

معاون وزیر صمت از خرید بیش از 7 میلیون و 596 هزار تن گندم تا 19 مرداد خبر داد و گفت: تاکنون 93 درصد از پول گندم های تحولی به مراکز خرید تسویه شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، یزدان سیف افزود: در مقایسه با 19 مرداد ماه سال گذشته، خرید تضمینی رشد 7 درصدی در کشور دارد و در حال حاضر مراکز خرید در 31 استان آماده تحویل گندم کشاورزان هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تاکنون 17 هزار و 275 میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شده است.

سیف گفت: مقدار خرید تضمینی گندم هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 7 درصدی دارد که به مرور زمان این افزایش خرید بیشتر می شود.

وی افزود: ارزش کل خرید تضمینی گندم به بیش از 19 هزار میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: تاکنون 263 هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش حدود 11,807 میلیارد تومان خریداری شده است.

سیف گفت: خرید تضمینی آفتابگردان هم در کشور شروع شده و در استان های خوزستان و کرمان در اولین روزهای خرید 460 تن از این محصول خریداری شده است.

معاون وزیر صمت افزود: از نکات مثبتی که می توان در زمینه فعالیت خرید تضمینی گندم و دانه روغنی بدان اشاره کرد، پرداخت پول گندمکاران امسال بی سابقه بوده است و پرداخت ها به روز انجام شده، تاکنون 17 هزار و 275 میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شده که از میزان کل پرداختی سال گذشته عبور کرده است.

سیف اضافه کرد: پول گندم کاران در سنوات گذشته به صورت دو مرحله و پس از تقریباً دو ماه پرداخت می شد الان به روز شده و 93 درصد آن تاکنون پرداخت شده و این درصد پرداخت روی اعداد 80 تا 95 درصد بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران