پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657555 تاریخ : 1402/04/24-22:39:28
,1,
8 هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد

8 هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد

بیش از 8000 صندوق امانات جدید شامل 800 صندوق بزرگ، 500 صندوق متوسط و 6700 صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان ها ایجاد شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، صندوق های امانات بانک با هدف حفظ اسناد و دارایی های ارزشمند مشتریان از سال های گذشته در شعب منتخب بانک دایر شده و در خدمت مردم قرار گرفته است.

در مجموع تعداد صندوق های امانات این بانک حدود 13 هزار صندوق است که شامل بیش از 10 هزار و 500 صندوق کوچک، بیش از یک هزار و 200 صندوق متوسط و بیش از یک هزار و 200 صندوق بزرگ می شود.
در حال حاضر 11 شعبه منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان ها، صندوق های امانات خود را به مشتریان و متقاضیان اجاره می دهند.
صندوق های امانات بانک گردشگری در شرایط امروز بهترین راه برای حفظ اسناد ارزشمند و سرمایه های مردم است.
شرایط استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری برای همه افراد یکسان و مدت اجاره این صندوق ها یک ساله است و تمدید آن منوط به موافقت بانک خواهد بود. زمان استفاده از صندوق امانات بانک نیز فقط در ساعات اداری میسر است.
از جمله مزایا و ویژگی های صندوق امانات بانک گردشگری می توان به قیمت مناسب برای ودیعه سالیانه و اجاره بهای ماهانه، ابعاد مختلف صندوق ها متناسب با نیاز مشتریان، امنیت خاطر از نگهداری مناسب و ایمن سرمایه و اشیای قیمتی، عدم نیاز به در اختیار قراردادن محتویات صندوق به بانک و ایمنی در برابر آتش سوزی، سرقت و غیره اشاره کرد.
در حال حاضر امکان اجاره صندوق امانات از طریق مراجعه حضوری به شعب فراهم شده و به صورت آنلاین و غیرحضوری، از طریق اپلیکیشن TOBANK ( شعبه مجازی بانک گردشگری) به نشانی tobank.ir امکان پذیر است.
متقاضیان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک گردشگری و وب سایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 23950 تماس حاصل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران