به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور بهره مندی و دسترسی بیشتر مشتریان با هدف تکریم و تامین رضایت آنان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان توسعه شبکه دستگاههای خودپردازها را دردستورکار قرار داده و براین اساس تا پایان خردادماه سالجاری، 3 هزار و 780 دستگاه ثابت و سیار را در سراسر کشور نصب نموده که این تعداد دستگاه به صورت میانگین در روز بیش از 2 میلیون و 300 هزار تراکنش را به موفقیت انجام دادهاند. براساس این گزارش تعداد تراکنشهای دستگاههای خودپرداز این بانک درپایان خرداد ماه نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 90، 30 درصد رشد را نشان میدهند.
گفتنی است میانگین تراکنشهای الکترونیکی این بانک در روزهای خاص به بیش از 22 میلیون تراکنش بالغ می شود. همچنین خودپردازهای این بانک به طور میانگین هرماه حدود 91 هزار میلیارد ریال را بین حسابهای هموطنان جابجا میکنند که این میزان معادل 28 درصد کل مبالغ جابجا شده در شبکه بانکی است. رشد میزان تراکنشها حاکی از استقبال هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک و توانمندی و قابلیتهای این بانک در عرضه خدمات نوین است.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران با بیش از 47 میلیون حساب الکترونیکی، صدور بیش از 28 میلیون و500 هزار کارت الکترونیکی و انجام روزانه حدود 14میلیون تراکنش مالی از درگاههای مختلف نقش موثری در ترویج بانکداری الکترونیکی، کاهش هزینهها و افزایش رفاه هموطنان دارد.