به گزارش شبکه تحلیلی ،خبری بانک و صنعت ،گر چه این اقدام به سود توئیتر است، اما نحوه اعمال آن باعث نارضایتی شدید کاربران شده است. مشکل از آنجا آغاز شده که توییتر قصد دارد حتی در بخش نمایش زنده پیام های کاربران هم پیام ها و آگهی های تبلیغاتی نمایش دهد و این مساله به مذاق کاربران این سایت خوش نیامده است.
توییتر تا چندی قبل هیچ تبلیغاتی را نمایش نمی داد و حال مدعی است به علت بالا رفتن هزینه ها و همین طور جلوگیری از کاهش ثبات و کارآیی سایت چاره ای ندارد جز اینکه حجم زیادی از تبلیغات را بپذیرد.
مدیران توئیتر امیدوارند امسال بیش از 100 میلیون دلار درآمد به جیب بزنند که بخش عمده ای از این درآمد حاصل پذیرش تبلیغات خواهد بود. در حالی که گوگل در زمینه ارائه خدمات تبلیغات آنلاین از همه رقبایش پیش است، فیس بوک در سال های اخیر با کسب بیش از 3.5 میلیارد دلار درآمد از تبلیغات پیشتاز بوده است.