پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594729 تاریخ : 1400/12/17-13:25:50
,11,
6000 واحد مسکونی به محرومان تحویل شد

مدیرعامل بنیاد علوی:

6000 واحد مسکونی به محرومان تحویل شد

مدیرعامل بنیاد علوی از اجرای 8927 طرح محرومیت زدایی به ارزش 788 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، وحید خاوئی در مراسم افتتاح طرح های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد برنامه های محرومیت زدایی را اعم از کوتاه مدت، بلندمدت و توانمندساز برای کمک به اشتغال و معیشت مردم دنبال می کند، گفت: امروز 8927 طرح محرومیت زدایی با مشارکت مردم محلی افتتاح می شود که از سال گذشته عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی طرح های محرومیت زدایی و عمرانی بنیاد مستضعفان در سال گذشته را 560 میلیارد تومان و سال جاری را 719 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: این پروژه ها در بخش مسکن، راه، زیرساخت ها، توسعه مراکز فرهنگی، درمانی، آموزشی و مساجد است.

مدیرعامل بنیاد علوی یادآور شد: استان هایی که محرومیت بیشتری دارند شامل سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی در اولویت بودند. در این پروژه ها هفت مرکز سلامت احداث و 426 مرکز درمانی و بهداشتی تجهیز و تکمیل شد. همچنین 26 آمبولانس به شهرهای دورافتاده واگذار شد.

خاوئی به ساخت 185 کلاس درس در قالب 45 مدرسه و نوسازی 693 کلاس درس در قالب 170 مدرسه اشاره کرد و افزود: 5999 واحد مسکونی در مناطق دورافتاده احداث شده و قالب بهره برداری است. همچنین 48 کیلومتر راه روستایی و پل دسترسی احداث کردیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران