به گزارش بانک و صنعت، هفتمین جشنواره روابط عمومیها در 25 تیرماه سالجاری با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق واحدهای روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات با حضور گروه کثیری از اساتید، کارشناسان و نخبگان بخش روابط عمومی برگزار شد.
در این جشنواره 100 روابط عمومی از سازمانها، بانکها و وزارتخانهها شرکت کرده بودند و با ارائه بیش از 1500 اثر در قالب نشریه، مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، عکس، وبسایت، صفحه خوانندگان، پوستر، بروشور، ویژهنامه و کتاب به رقابت پرداختند. هیأت داوران و متخصصان روابط عمومی کشور پس از بررسی و مطالعه آثار ارسالی 40 اثر را برگزیدند که در این میان هفتهنامه سپهر در بخش خبر رتبه اول و در بخش صفحه خوانندگان رتبه دوم را در بین انتشارات روابط عمومیهای کشور کسب کرد.
در بخشی از این لوح افتخار آمده است: «حضور آن بانک در بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و کسب رتبه نخست (سطح ملی) در رشته خبر، قطعاً نشانهای از اقدامات و فعالیتهای مؤثر برای رسیدن به تعالی و تکامل هرچه بیشتر در این عرصه محسوب میگردد.»
شایان ذکراست این بانک در راستای توسعه ارتباطات درون سازمانی حدود 5 دهه است که نسبت به چاپ نشریات داخلی اقدام نموده و نشریه سپهر نیز 19 سال است که به صورت هفتگی چاپ و دراختیار کارکنان بانک صادرات قرار میگیرد.
گفتنی است کسب افتخار در سطح ملی و دستیابی به رتبههای برتر به انتخاب انجمن متخصصان روابط عمومی ایران که در آن گروهی از نخبگان و اساتید کشور حضور دارند میتواند تأییدی بر توانمندی، قابلیت، تلاشو نگرش حرفهای کارکنان این مجموعه در گذشته و حال باشد