به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین، از این پس بانک اقتصادنوین در راستای پیادهسازی شعار "مشتری خاص - جایگاه خاص - خدمات خاص" علاوه بر ارایه خدمات متنوع گذشته، خدمات مشاوره پزشکی، حقوقی، مالیاتی، مسافرتی، رفاهی و ... را نیز از طریق آژانسهای خدمت رسان به مشتریان بانکداری اختصاصی این بانک ارایه میکند.
بر این اساس تمام خدماتی که در این بخش به مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین ارایه خواهد شد به صورت مشاوره رایگان یا ارایه خدمات با تخفیف ویژه خواهد بود و مشتریان اختصاصی بانک، ضمن تماس با شماره تلفنهای 88648510-021 (20 خط) میتوانند از کیفیت و چگونگی دریافت خدمات مطلع گردند.
در حال حاضر شعب دیباجی، شهید بهشتی، مقدس اردبیلی، دانشگاه شریف، سرو غربی، نیروی هوایی، ظفر، صادقیه، شیراز شمالی، فرشته، نفت، پارک ساعی و سه راه یاسر خدمات بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین را به صورت مستقیم به مشتریان ارایه میکنند و تمام شعب بانک آماده خدمت رسانی در این زمینه هستند.
لازم به ذکر است خدمات بانکداری اختصاصی بانک اقتصانوین به مشتریانی ارائه میشود که درآمد مکفی دارند، بر اساس قرارداد مدیریت دارایی منعقده فیمابین مشتری و کارگزاران بانک، مدیریت دارایی خود را به بانک محول کردهاند.