به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علی فکر آزاد سرپرست منطقه 2 استانهای این بانک در جمع کارکنان برگزیده این منطقه گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک اقتصادنوین سال جاری را به عنوان "تمایز و تدبیر؛ ترانه تغییر" نامگذاری کرده است که در این راستا طرح سرعت تمایزآفرین در بانک اقتصادنوین برگزار شد.
وی گفت: براساس این طرح همکاران برگزیده ارایه خدمت سریع به مشتریان معرفی و مورد تقدیر مدیرعامل بانک اقتصادنوین قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مشتریان هدف اصلی بانک اقتصادنوین است، اظهار داشت: اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور در 11 سال گذشته همواره تلاش کرده با معرفی خدمات جدید زمینه را برای رضایتمندی مشتریان فراهم کند.
سرپرست منطقه 2 استانهای بانک اقتصادنوین ادامه داد: تقدیر از کارکنان برگزیده طرح سرعت تمایزآفرین نشاندهنده اهمیت ارتقای کیفیت خدمات در این بانک است.
لازم به ذکر است شعب صیقلان، گلسار، سبزه میدان در شهر رشت، گرگان، گنبدکاووس، علیآباد کتول، ساری، بازار ساری، آمل، بابل، تنکابن، قائم شهر، چالوس، نور، لاهیجان و باجههای گرگان، امام رضا (ع) و آمل واحدهای تحت پوشش منطقه 2 استانهای بانک اقتصادنوین هستند که خدمات این بانک را به مشتریان این بانک ارایه میکنند.