به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک ملی، با این امکان مدیریت حساب های متعدد در بستر الکترونیکی و اینترنتی برای مشتریان به سادگی میسر می باشد.
بر این اساس مشتریان لازم است برای یکسان سازی شماره مشتری خود به شعبه دارنده شماره مشتری اصلی- شماره ای که مشتری تمایل دارد تمامی حساب ها به آن مرتبط شوند- مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نماید. در عین حال اگر به یکی از شماره های مشتری، دستگاه تولید رمز(OTP) تخصیص داده شده باشد، آن شماره به عنوان شماره اصلی تلقی می گردد.
همچنین در صورت تمایل مشتریان، شماره مشتری مرتبط با حسابی که ملی کارت فعال دارد می تواند به عنوان شماره مشتری اصلی محسوب شود.