2012-06-24/thcluvujex_nevisandeh.jpg
مدیر اجرایی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معرفی شد
بر اساس مصوبه شورای عالی سیاستگذاری و در راستای تحقق اهداف و سیاست های اجرایی برنامه های کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، سید محمود سجادی معاون مدیرکل روابط عموم
در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تجارب و توانمندیهای جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر اجرایی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی منصوب میشوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در حرکت خالصانه و پرتلاش عرصه روابط عمومی حضوری فعال و همهجانبه داشته باشید. حسن تدبیر، همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دستهجمعی پیش شرط موفقیت است. عزت، توفیق و سربلندی جناب عالی را در انجام مأموریتهای محوله از خداوند متعال مسألت مینماید. |
روسای کارگروه دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معرفی شدند با احکام دبیرکل دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، روسای نه کارگروه این کنگره منصوب شدند مهدی باقریان در احکام جداگانه ای آقایان دکتر سید مجتبی علوی، دکتر هادی کمرئی، حسن ربیعی، دکتر شهاب اکبریان، حسین صبوری، مجید نوش زاده، سید ابوالقاسم هاشمی، حسینی و کیوان خانزاده را به ترتیب به عنوان روسای کارگروه های شهرداری، برنامه ریزی، فرهنگ و هنر، دانشگاه، تبلیغات و بازاریابی، هماهنگی و ارتباط با مجامع، روابط رسانه ای، صنعت گردشگری، صنعت پوشاک و مواد غدایی معرفی کرد.
همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی سیاستگذاری و در راستای تحقق اهداف و سیاست های اجرایی برنامه های کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، سید محمود سجادی به عنوان مدیر اجرایی کنگره منصوب شد. |
کنفرانس روابط عمومی؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می شود. حسین زارعیان از برگزاری کنفرانس روابط عمومی؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در مهرماه سال جاری در استان البرز خبر داد. به گزارش شارا، دبیر این کنفرانس هدف از برگزاری این کنفرانس ملی را بررسی نقش روابط عمومی با هدف حمایت از صنعت ایرانی و تولید ملی عنوان کرد. وی با بیان اینکه در برگزاری این کنفرانس ملی دانشگاه ها، صنایع و سازمان های مختلف کشور به طور مستقیم مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس چندین سخنرانی کلیدی توسط مسئولین عالی رتبه کشوری، استانی و محققین در زمینه های مطالعات تطبیقی و نقش روابط عمومی ها در فرهنگ سازی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارایه خواهد شد. زارعیان با اشاره به اهداف نامگذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای روابط عمومی که در بخشهای مختلف کشورمان جاری و ساری است، گام ارزندهای به شمار میرود تا با همدلی مضاعف و اتخاذ سیاستهای راهبردی یکسان، به دستیابی و تحقق منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند. |
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام