گزارش بانک و صنعت، به نقل از بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در اردیبهشت ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه حدود 14میلیون تراکنشهای از طریق سیستم سپهر و در مجموع 425میلیون تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک میباشد.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفهجویی دروقت هزینه هموطنان از سال 79 نسبت به شعب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانهای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است.
با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای سیستم سپهر استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان اسفندماه سال 90 بیش از 48 میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
,سیستم سپهربانک صادرات ایران، درسال گذشته به طور میانگین بیش از 12 میلیون تراکنش در روز انجام داد و همچنین 3788 دستگاه خودپرداز این بانک نیز در روز 2میلیون و 300هزار تراکنش مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب را انجام میدهند.