به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترس مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش در هزینهها ، ترافیک و آلودگی، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که این بانک در پایان اردیبهشت ماه سالجاری با نصب 387 هزار و 200 دستگاه در فروشگاهها و مراکز تجاری رتبه اول را در شبکه بانکی کشور به خود اختصاص داده است.
همچنین گزارش یاد شده نشان دهنده رشد 32 درصدی مجموع تعداد تراکنشهای انجام شده از طریق دستگاه های POS، نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 90 میباشد که این میزان رشد بیانگر استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
برحسب تازهترین گزارش بانک مرکزی ج .ا.ا درخصوص عملکرد شبکه بانکی در بخش دستگاههای کارتخوان شاهد آن هستیم که، در اسفند ماه سال 90 ، مبلغ 63 هزار میلیارد ریال، معادل 17 درصد از کل مبالغ جابجا شده از طریق دستگاههای POS این بانک صورت و از این حیث در جایگاه دوم شبکه بانکی قرار گرفته است. شایان ذکراست این بانک به عنوان بانک برتر و درزمینه توسعه خدمات الکترونیکی نقش بسزایی درتحقق اهداف نظام بانکی کشور داشته و برآن است تا ضمن توسعه کمی ابزارهای و سیستمهای نوین، توجه ویژهای به توسعه و ارتقاء کیفی خدمات داشته باشد |