به گزارش روز سه شنبه بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بر اساس این نظرسنجی که در طول سال 90 با موضوع طرح تکریم ارباب رجوع توسط مدیریت امور بازرسی و حسابرسی داخلی این بانک انجام شد، بیش از 92 درصد پاسخگویان این نظرسنجی معتقدند که در خدمات و تسهیلات بانک اطلاع رسانی شفاف و دقیق صورت گرفته است.
بر اساس این نتایج نظرسنجی، در سال گذشته 98 درصد پاسخگویان از نحوه برخورد کارکنان بانک با مشتریان ابراز رضایت کرده اند.
بنابراین گزارش، نزدیک به 97 درصد پاسخگویان ابراز کرده اند که خدمات مورد نظر مشتریان بانک توسعه صادرات در موعد مقرر در اختیار آنان قرار می گیرد.
گفتنی است که بنابر نتایج این نظرسنجی؛ از 231 مشتری که از آنها سوال به عمل آمد 100 درصد پاسخگویان اعلام کردند که کارکنان بانک توسعه صادرات هیچ گونه درخواستی خلاف مقررات از مشتریان نکرده اند.
وزارت دادگستری، در مهر سال گذشته، بانک توسعه صادرات ایران را سازمان پیشرو در مدیریت سلامت اداری معرفی کرد. در پی آن آقای بهمن وکیلی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، تایید سلامت اداری این بانک توسط وزارت دادگستری را نتیجه تلاش تمامی همکاران شاغل در شعبه و ستاد بانک توسعه صادرات ایران دانسته و از آنها تشکر و قدردانی کرد.