به گزارش بانک و صنعت،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع با تعیین 365 شعبه در سراسر کشور به عنوان شعب کشیک با ارایه خدمات مطلوب بانکی گام موثری در جهت افزایش رفاه و آسایش مشتریان برداشت.
این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات بانکی با استفاده از درگاههای ارتباطی نظیر بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز، دستگاههای پایانه فروش و خدمات مالی مطلوبی را به مشتریان ارایه کند تا در روزهای آغازین سال نو زمینه رفاه و آسایش هموطنان را فراهم نماید. براین اساس هموطنان و مشتریان گرامی این بانک میتوانند بدون حضور فیزیکی در شعب نسبت به انتقال وجه بین حسابها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارتهای شتابی، پرداخت قبوض خدماتی، اعلام مفقودی کارت، دریافت شارژ سیم کارتهای اعتباری و... اقدام نمایند. همچنین این بانک با نصب بیش از 385 هزار دستگاه پایانه فروش در فروشگاههای سراسر کشور آمادگی دارد تا زمینه عملیات خرید غیرنقدی را برای مشتریان و دارندگان کارتبانکهای عضو شتاب فراهم نماید.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن بیش از 3 هزار شعبه، 3 هزار و 706 دستگاه خودپرداز و 44 میلیون حساب درصدد است تا با ارائه خدمات در ایام تعطیل زمینه شادی و رفاه بیشتر هموطنان را در روزهای آغازین سال 1391 فراهم نماید.