پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 4275 تاریخ : 1390/12/24-00:00:00
,2,
پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات

پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در آستانه بهار و سال جدید شمسی برای همکاران این بانک پیامی صادر کرد و گفت: فرصتی برای شیوه‌های مبتنی بر آزمون و خطا وجو

 به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات،در این پیام، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران،  دلسوزی، سخت‌کوشی، انعطاف‌پذیری، آینده نگری و کاردانی را از صفات برجسته کارکنان این بانک برشمرده است.

محورهای کلی این پیام را می توان به سه بخش تقسیم کرد. وی ابتدا گزارشی از عملکرد بانک در سالی که گذشته ارایه نمود، سپس با بیان چند توصیه مدیریتی، انتظارات و برنامه‌های کلی بانک را برای سال آینده تشریح کرده است که در ادامه محورهای اصلی این پیام را می‌خوانید.

  • عملکرد سال گذشته

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران ابتدا در این پیام، گزارشی مختصر از عملکرد سال 1390 را بیان داشت که عمده‌ترین آنها عبارتند از:

1-      نایل شدن به دستاوردهای قابل توجهی در سال 1390 و تقدیر مسئولان ارشد نظام از عملکرد این بانک

2-      حمایت همه جانبه بانک از توسعه صادرات غیرنفتی کشور در سال جهاد اقتصادی

3-       امضای چندین تفاهم نامه با اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و سازمان‌ها به منظور رشد و توسعه پایدار اقتصادی

 

  • سه توصیه مدیریتی برای سال 91 

آقای بهمن وکیلی در ادامه این پیام نوروزی، چند توصیه مدیریتی داشته است که محورهای زیر را شامل می‌شود:

1-   با ارزیابی عملکرد گذشته خود از تکرار اشتباهات احتمالی بپرهیزیم چرا که امروزه فرصتی برای شیوه‌های مبتنی بر آزمون و خطا وجود ندارد.

2-      مدیران هرگونه رخوت را از چهره مجموعه خود بزدایند و هر روز کارکنان چابک‌تر از روز قبل عمل کنند.

3-      مدیران برنامه‌ریزی و نظارت مستمر بر نحوه انجام امور داشته باشند.

 

  • انتظارات مدیرعامل و برنامه‌های آتی

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در این پیام اشاره‌ای به برنامه‌های سال 1391 نموده و انتظارات خویش را از مدیریت‌ها و ادارات به این شرح بیان داشت:

1-      برنامه‌های افزایش اختیارات شعب و تحولات سازمانی با در نظر گرفتن اهمیت نقش منابع انسانی تداوم می‌یابد.

2-      با برنامه ریزی جامع آموزشی، کارکنان دوره‌های  کاربردی و فن‌آوری‌های روز  را آموزش ‌ببینند.

3-      تحولات اساسی در زیرساخت‌های فناوری اطلاعاتی و بانکداری متمرکز عملیاتی می‌شود.

4-      لازم است توسعه و تقویت ساختارهای ارتباطی با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان در بانک عملیاتی شود.

5-      مشکلات مشتریان در همه سطوح بانک – چه درون سازمانی و چه برون سازمانی- رسیدگی، پیگیری و حل شود.

6-   درخواست و مطالبات به حق مشتریان به‌واسطه تحریم بی پاسخ نماند. مشکلات به ستاد منتقل شده و ستاد راهکار عملی و یکنواخت به شعب ارایه دهد.

 وی در پایان این پیام با تبریک موسم روح‌افزای بهار و سنت زیبای نوروز باستانی، مجددا از زحمات همکاران تشکر کرده و خواستار تداوم "همدلی" و "همراهی" در خدمت‌رسانی به مردم قدرشناس و تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان شده است.

آقای بهمن وکیلی پیام خود را با عبارت پیروز و بلندهمت باشید به پایان برده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران