به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مهندس محمدرضا سوهانیان مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول که صبح روز یکشنبه 14 اسفندماه در دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه سخنرانی میکرد، ضمن اعلام مطلب مذکور افزود: این 250 خدمت جدید در 25 دسته اصلی از طریق پرتال همراه اول ارائه شده است.
وی راه اندازی موفق خدمات ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عضویت 210نماینده را از دیگر خدمات جدید همراه اول در حوزه vas دانست و اظهار داشت : همراه اول همکاری بسیار خوبی با بانکها و سازمان های مرتبط جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود دارد.
سوهانیان ضمن تشریح رویکردهای استراتژیک همراه اول درخصوص خدمات ارزش افزوده، از دو رویکرد اصلی بازاریابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی و قرمز نام برد و اظهار داشت درحالیکه 14درصد فضای معمول کسب و کارها از استراتژی آبی و 86 درصد مابقی قرمز است؛ نقش کسب و کارهایی که در فضای آبی تعریف می شوند در سود آوری شرکت ها بیشتر است.
مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول با بیان اینکه رویکرد استراتژیک اپراتور اول در خدمات ارزش افزوده مبتنی بر واقعیت های موجود جهان است افزود: رشد درآمد از ناحیه مکالمه تقریباً به صفر رسیده است، درحالیکه در سال های 2008 تا 20014 افزایش درآمد از ناحیه سرویس هایی غیر از مکالمه حدود 12درصد پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر اهمیت سرویس موبایل پیمنت گفت: در میان خدمات ارزش افزوده تلفن همراه رشد موبایل پیمنت از بقیه سرویس ها بیشتر بوده و خواهد بود.