به گزارش بانک و صنعت، مرادی نیا با بیان اینکه شهرداری تهران از نهادهای بسیار فعال و تاثیرگذار کشور در حفظ، تداوم و ترویج ارزش های مقدس دینی و معنوی است گفت: بانک شهر نیز همسو با این سیاست، پیشنهاد مزین شدن آرم های طرح ترافیک سال 1391 شهرداری تهران را ارائه و با موافقت و همراهی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این طرح عظیم فرهنگی به اجرا در آمد .
وی همچنین درباره درج نام تجاری بانک شهر در پشت آرم های طرح ترافیک سال 1391 اظهار داشت: این سعادت نصیب بانک شهر شد تا در اجرای این طرح بزرگ معنوی مشارکت نماید.
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر خاطر نشان ساخت، با نصب آرم های طرح ترافیک سال 1391 در بیش از 100 هزار خودرو شهر تهران، روزانه هزاران نفر از شهروندان عزیز، عبارت مقدس و زیبای" حی علی خیرالعمل" را مشاهده و نام و یاد خداوند سبحان را سرلوحه اعمال خود قرار خواهند داد.
وی در پایان از آقای وحید نوروزی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به خاطر همفکری و تلاش فراوان در اجرای این طرح و برگزاری مراسم رونمایی آرم جدید سال 1391 تقدیر کرد.