پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 4045 تاریخ : 1390/12/02-00:00:00
,9,
عرضه هر شانه تخم‌مرغ با قیمت کمتر از 5 هزار تومان

عرضه هر شانه تخم‌مرغ با قیمت کمتر از 5 هزار تومان

رئیس اتحادیه مرغداران میهن از عرضه تخم‌مرغ با قیمت هر شانه کمتر از 5 هزار تومان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم خبر داد و گفت : در حال حاضر قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار 5 هز

 
 
 

به گزارش بانک و صنعت، هدایت اصغری با بیان این که هنوز کاهش تعرفه صادرات تخم‌مرغ ابلاغ نشده است ، گفت : این مصوبه در هفته ‌جاری ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به تولید 10 هزار تن تخم‌مرغ مازاد بر نیاز در هر ماه گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 15هزار تن صدور تخم‌مرغ به خارج از کشور داشته باشیم.
رئیس اتحادیه مرغداران میهن قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در بازار را 2 هزار و 100 تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر این محصول با بهای کمتر از قیمت تمام شده عرضه می‌شود.
اصغری ، افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور را مورد توجه قرار داد و گفت: محور اصلی در تامین نهاده‌ها ، تولید داخلی است و باید این امکان برای اتحادیه‌ مرغداران فراهم شود تا در صورت نیاز بتواند با کمترین واسطه و دلالی به صورت مستقیم از محل واردات ، نهاده مورد نیاز خود را تامین کنند.
رئیس اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به کاهش تولید نهاده در سال‌جاری گفت: با توجه به
مصرف مستمر نهاده در مرغداری‌ها ؛ در صورت کاهش تولید باید واردات آنها افزایش یابد تا در بخش‌های دیگر نیز با مشکل مواجه نشویم.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران