پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 4034 تاریخ : 1390/12/01-00:00:00
,1,
مردم شکایت خود از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ناخواسته را اعلام کنند

وزیر ارتباطات:

مردم شکایت خود از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ناخواسته را اعلام کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سوی دو اپراتور تلفن همراه بدون خواست مشتری،گفت: مردم می‌توانند شکایت‌های خود را در بخشی که در سایت سازما

 به گزارش بانک و صنعت، ررضا تقی‌پور'  درباره تخلفات اپراتورهای تلفن همراه در ادامه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ناخواسته به مردم، افزود: سازمان تنظیم مقررات رادیویی از هفته پیش ابلاغ کرد که ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید با خواست مشتری باشد.وی با یادآوری اینکه تا نظر مشتری استعلام نشود، نباید پیامک‌های تبلیغاتی ارسال شود، افزود: اگر در این زمینه تخلفی صورت گیرد مردم می‌توانند شکایت خود را در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام کنند.

** متوسط افزایش تعرفه تلفن ثابت 12 درصد است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت نیز اظهار داشت: با یکسان شدن کدهای تلفن در استانها، تعرفه‌ها نیز با توجه به این تغییر، به طور متوسط 12 درصد افزایش یافت، هرچند که این رشد به نوع مصرف نیز بستگی دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران