به گزارش بانک و صنعت، ررضا تقیپور' درباره تخلفات اپراتورهای تلفن همراه در ادامه ارسال پیامکهای تبلیغاتی ناخواسته به مردم، افزود: سازمان تنظیم مقررات رادیویی از هفته پیش ابلاغ کرد که ارسال پیامکهای تبلیغاتی باید با خواست مشتری باشد.وی با یادآوری اینکه تا نظر مشتری استعلام نشود، نباید پیامکهای تبلیغاتی ارسال شود، افزود: اگر در این زمینه تخلفی صورت گیرد مردم میتوانند شکایت خود را در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام کنند.
** متوسط افزایش تعرفه تلفن ثابت 12 درصد است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت نیز اظهار داشت: با یکسان شدن کدهای تلفن در استانها، تعرفهها نیز با توجه به این تغییر، به طور متوسط 12 درصد افزایش یافت، هرچند که این رشد به نوع مصرف نیز بستگی دارد.