به گزارش بانک و صنعت به نقل از سایپانیوز، نعمت الله پوستین دوز در بازدید از نمایندگی های مجاز و گفت و گو با مشتریان سایپا در استان خوزستان و شهر اهواز با اشاره به اهمیت توجه به چالاکی و سرعت در ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان اظهار داشت: فرایندهای موجود در این استان نشان دهنده ارتقا سطح خدمات پس از فروش بوده و باید انتظارات مشتریان در زمان گارانتی و وارانتی بهتر از گذشته فراهم شود.
وی تاکید کرد: بزرگ ترین سرمایه های سایپا در شبکه خدمات پس از فروش بوده و ایجاد روش های جدید و طراحی نو در این حوزه جزو اولویت های کاری گروه خودروسازی سایپا است.
وی افزود: شرکت سایپا با وجود هزینه های حمل و نقل و انتقال مواد اولیه و کالاهای تولیدی از سرمایه گذاری در استان خوزستان استقبال کرده و آن را جزئی از برنامه های خود برای رفع نیازهای مشتریان و ایجاد اشتغال در نظر گرفته است.