به گزارش روز یکشنبه بانک و صنعت ،عباس آبنوس مدیر شعب استان قزوین در دومین جلسه شورای اداری پست بانک استان در سال جاری ضمن بیان این مطلب گفت: مدیریت نقدینگی و کاهش مانده مطالبات از نقاط مثبت عملکرد استان است که با تلاش مجموعه همکاران و پیگیری های حقوقی و قضائی توانسته ایم میزان مطالبات را از 12 هزار میلیارد و 900 میلیون ریال به 6 هزار میلیارد و 700 میلیون ریال در حدود 50 درصد در ابتدای آبان ماه کاهش دهیم که وصول 6 هزار و 200 میلیون ریال از مجموع مانده مطالبات در نوع خود بی نظیر است .
وی درخصوص برنامه های اجرائی ساماندهی شعب افزود: تاکنون بیش از 60 درصد شعب استان ساماندهی شده و در سال جاری نیز با جابجائی شعب آزادی قزوین و بوئین زهرا 100 درصد شعب استان براساس الگوهای بانکی و استانداردهای مصوب هیات مدیره بانک ساماندهی شده اند.
آبنوس با اشاره به راه اندازی اولین شعبه خدمات الکترونیکی شبانه روزی 24×7 پست بانک در قزوین اظهار داشت: حدود 53 درصد از هدف سپرده ای استان تا پایان آبان ماه محقق شده و مجموعه شعب و دفاترخدمات بانکی استان قزوین این قابلیت را دارند که بتوانند تا پایان سال 100 درصد هدف سپرده ای مصوب را محقق نمایند.
مدیر شعب پست بانک استان قزوین تصریح کرد: قزوین اولین استانی است که از ابتدای سال جاری هیچگونه وجهی از خزانه مرکزی پست بانک در زمینه پرداخت یارانه ها دریافت ننموده و علاوه بر آن بصورت مستمر و روزانه وجوه مازاد را به حساب خزانه مذکور واریز می نماید.
گفتنی است: در این جلسه که با حضور مدیر، معاون، روسا و دوایر ستادی و روسای شعب استان برگزار شد؛ بررسی چگونگی وصول مطالبات و اجرائی شدن حساب سپرده طلائی، بررسی راه های تحقق اهداف سپرده ای، نحوه پرداخت کارمزد دفاتر، بررسی راه های کاهش چک های برگشتی، حسابرسی از عملکرد هشت ماهه استان، بررسی پرونده های تسهیلاتی و بازاریابی از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.