پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 3074 تاریخ : 1390/09/08-00:00:00
,15,
آموزش آنلاین فناوری اطلاعات کوتاه مدت برگزار می شود

برای اولین بار در کشور،

آموزش آنلاین فناوری اطلاعات کوتاه مدت برگزار می شود

تهران - خبرگزاری بانک وصنعت :معاون مجتمع فنی تهران گفت: برای نخستن بار در کشور، آموزش‌های کوتاه مدت آنلاین در سطح وسیع و در حوزه‌های فناوری اطلاعات، نرم‌افزارهای تخصصی، نرم‌افزارهای مهندسی، زبان، مدیر

به گزارش روز چهارشنبه بانک و صنعت، مدیر دپارتمان محتوا و آموزش الکترونیکی مجتمع فنی تهران، با اعلام این خبر، اظهار داشت: برای استفاده از این دوره‌ها متقاضی باید به اینترنت با حداقل سرعت 128کیلوبیت در ثانیه دسترسی داشته باشد.
مرتضی متواضع ضمن بیان اینکه با بهره­برداری از سیستم آموزش‌های همزمان (کلاس آنلاین) کاری کردیم که بتوانیم در حوزه‌های وسیع‌تری آموزش الکترونیکی را ارائه دهیم، گفت: در حال حاضر با توجه به توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری مجتمع فنی تهران در حوزه آموزش‌های الکترونیکی، این امکان را داریم که در حوزه‌های مختلف بدون اینکه از قبل محتوای الکترونیکی داشته باشیم از حضور زنده اساتید به صورت آنلاین در این نوع آموزش‌ها بهره ‌بگیریم.
وی گفت: در کلاس های آنلاین، فرد فراگیر در ساعات مشخصی که از قبل اعلام می‌شود، به اینترنت متصل شده و وارد کلاس آنلاین می‌شود، در همان زمان استاد مربوطه نیز در کلاس آنلاین حضور دارد و تدریس می کند، در واقع در کلاس‌های آنلاین یا همان آموزش‌های همزمان، کلاس به صورت وب کنفرانس برگزار می‌شود.
مدیر دپارتمان محتوا و آموزش الکترونیکی افزود: دانش پذیر در کلاس آنلاین امکان «بلند کردن دست» و پرسیدن سؤال دارد، می­تواند با مدرس و سایر دانشجویان گفت‌و‌گو کند و حتی به فعالیت تیمی با سایر فراگیران بپردازد.
متواضع ادامه داد: بعد از برگزاری کلاس‌های آنلاین در نهایت، از دانشجویان به صورت الکترونیکی آزمون گرفته شده و گواهی‌نامه رسمی مجتمع فنی تهران به قبول شدگان اعطا می‌شود.
وی ادامه داد: برخی دوره ها نیز به زودی با اعطای مدارک بین المللی ارائه می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ هفدهم گفت: از یک هفته قبل از نمایشگاه الکامپ به مدت 12 روز به کسانی که در کلاس‌های آنلاین مجتمع فنی تهران ثبت‌نام کنند، تخفیف ویژه 20 درصدی در قالب جشنواره کلاس های آنلاین ارائه می‌شود.
مشاور عالی مدیرعامل مجتمع فنی تهران با اشاره به فعالیت اپراتورسوم تلفن همراه و خدماتی که می توان با استفاده از بستر 3G ارائه داد، گفت: هر بستر ارتباطی به آموزش‌های الکترونیکی کمک می‌کند، از جمله بستر 3G ؛ آنچه که مسلم است داشتن ارتباط اینترنتی با سرعت مناسب، شرط لازم برای دوره آموزش الکترونیک موفق محسوب می‌شود.
 وی با بیان اینکه در بحث آموزش الکترونیکی مهم‌ترین پیش‌نیاز داشتن یک زیرساخت مناسب است، گفت: ممکن است تمام لوازم را برای آموزش الکترونیکی فراهم کنیم ولی اگر زیرساخت مناسب نباشد تمام زحمات در این زمینه بی نتیجه باقی می‌ماند که در این راستا امیدواریم بحث توزیع و سرانه پهنای باند در کشور و قیمت آن نیز شکل مطلوب‌تری یافته تا به صورت خودکار از آموزش‌های الکترونیکی بتوان بیشترین بهره‌برداری را داشت.
متواضع ادامه داد: سیاست ما به عنوان مجری آموزش‌های آنلاین مجتمع فنی تهران این است که صرفاً بهترین اساتید آموزش‌های حضوری خود را در آموزش‌های آنلاین نیز استفاده کنیم و در این راستا در حال آموزش دادن اساتید مجتمع فنی تهران برای حضور فعال در کلاس های آنلاین هستیم.
مدیر دپارتمان محتوا و آموزش های الکترونیکی مجتمع فنی تهران گفت: ما به عنوان دپارتمان یادگیری الکترونیکی مجتمع فنی تهران بر این باوریم که حضور در یک آموزش آنلاین می­تواند به مراتب بهینه‌تر از آموزش حضوری باشد.
وی اضافه کرد: هدف ما این است که با استفاده از فرصتی که در تعامل با مخاطبان در نمایشگاه الکامپ خواهیم داشت، به توسعه فرهنگ آموزش آنلاین و ایجاد این باور عمومی که آموزش های آنلاین به مراتب بهینه تر از آموزش های حضوری است کمک کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران