پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2954 تاریخ : 1390/08/30-00:00:00
,1,
رونق فرابورس بر مدار بانک ایران زمین

رونق فرابورس بر مدار بانک ایران زمین

در روند داد و ستد امروز یکشنبه در بازار فرابورس بانک ایران زمین با 21 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد تومان بیشترین تاثیر را در رشد معاملات داشت.

 به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،امیر هامونی با بیان این مطلب افزود: در جریان معاملات 52 میلیون اوراق بهادار به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون تومان در فرابورس جابجا شدند.
وی تصریح کرد: بانک ایران زمین با 3 میلیارد تومان، شرکت عمران توسعه شاهد با 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و شرکت میدکو با یک میلیارد و 500 میلیون تومان با بیشترین ارزش معاملاتی و حق تقدم پتروشیمی لردگان با 4 هزار تومان، شرکت سبحان دارو با یک میلیون تومان و اوراق مشارکت لیزینگ ایران شرق با یک میلیون تومان با کمترین ارزش در فرابورس رو به رو شدند.
مدیر بازار فرابورس تاکید کرد: بانک ایران زمین با 21 میلیون سهم، عمران توسعه شاهد با 9 میلیون سهم، میدکو با 6 میلیون سهم بیشترین حجم معاملاتی را در بازار داشتند.
وی اضافه کرد: شرکت سبحان دارو با 740 سهم، اوراق مسکوک ماهان با 30 برگه به ارزش 3 میلیون تومان، اوراق مشارکت نارنجستان با 60 برگه به ارزش 6 میلیون تومان کمترین  حجم را در فرابورس شاهد بود.
هامونی خاطرنشان کرد: نمادهای ماهان 2 و بانک گردشگری امروز در فرابورس متوقف شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران