پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2943 تاریخ : 1390/08/29-00:00:00
,15,
هفتمین نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان به کار خود پایان داد

هفتمین نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان به کار خود پایان داد

هفتمین نمایشگاه تخصصی رایانه استان گیلان بعد از 5 روز برگزاری و استقبال خوب مردم در محل نمایشگاهی بین المللی رشت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بانک و صنعنت ،‌مهندس پور مهدی رییس نظام صنفی رایانه ای استان گیلان در مراسم اختتامیه با اشاره به اینکه از طریق رایانه و اینترنت ،‌انسان نوانسته است تا به دهکده کوچک جهانی متصل شود، اظهار داشت:  براساس آمارها در سال 1997 فقط 60 میلیون نفر در سراسر جهان از رایانه استفاده می کردند. وی تصریح کرد: این میزان در سال 2002 میلادی  به 10 برابر افزایش یافت و اکنون به چندین برابر سال 2002 رسیده است.

کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس نیز در این مراسم گفت:  ا ز سالجای بحث رایانه و فن آوریهای نوین به دانش هسته ای در کشور اضافه شده است و دانشمندان جوان کشورمان در این عرصه گام های بلندی برداشته اند. وی افزود: استفاده از اینترنت و فن آوری ها نوین در مدارس بسیار چشمگیر است و این وسیله اطلاع رسانی جای خود در میان خانواده ها باز کرده است. حضورعلاقه مندان در نمایشگاه ،‌نشانگر آن است که چنین نمایشگاهی برای آگاهی بیشتر افکار عمومی باید هر سال چند بار تکرار شود و سالی یکبار هرگز پاسخگو نیست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران