پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 592603 تاریخ : 1400/10/12-16:22:58
,8,
270 شرکت سود سهام را از طریق سامانه سجام واریز می کنند

270 شرکت سود سهام را از طریق سامانه سجام واریز می کنند

مدیرعامل شرکت سمات گفت: سود سهام بیش از 230 شرکت بورسی و فرابورسی از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به حساب سهامداران واریز شده است و به زودی 40 شرکت دیگر هم سجامی می شوند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: از ابتدای امسال تا روز دهم دی ماه جاری، سود سهام 236 شرکت به حساب 38 میلیون و 498 هزار سهامدار از طریق سامانه سجام واریز شده است.

محمد باغستانی با بیان اینکه سال گذشته 123 شرکت سود سهام خود را از طریق سامانه سجام پرداخت کردند، اظهار داشت: بیش از 40 شرکت نیز در مراحل تکمیل مدارک و فرایندهای اجرایی پرداخت توزیع سود خود از طریق شرکت سپرده گذاری هستند که با تحقق این امر، امسال شاهد رشد 2 برابری توزیع سود از طریق سامانه سجام خواهیم بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون 20 شرکت در صف تکمیل مدارک خود برای توزیع سود از طریق سامانه سجام هستند و حدود 20 شرکت نیز از طریق سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) آمادگی خود را برای پرداخت سود از طریق این سامانه اعلام کرده اند.

باغستانی با بیان اینکه زیر ساخت های فنی و بانکی برای پرداخت سود تمامی شرکت های بورسی و فرابورسی فراهم شده گفت: امیدواریم با تصویب قانون جدید بازار اوراق بهادار در مجلس شورای اسلامی، از سال آینده شاهد توزیع سود سهام تمام شرکت ها از طریق سامانه سجام باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران