پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2678 تاریخ : 1390/08/08-00:00:00
,7,
کاهش بهای جهانی طلا بدنبال تجدید دوباره نگرانی‌های بحران

کاهش بهای جهانی طلا بدنبال تجدید دوباره نگرانی‌های بحران

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت :بهای طلا از بالاترین سطح در پنج هفته گذشته به دلیل تجدید نگرانی‌ها نسبت به تاثیر بحران بدهی اروپا بر رشد جهانی و لطمه دیدن چشم اندازها برای تقاضای کالا، کاهش یافت.

 

 

معاملات طلا برای تحویل در ماه دسامبر در بازار کامکس نیویورک، با 0.1 درصد کاهش به هزار و 747 دلار و20 سنت در هر اونس رسید و صعود بهای این فلز که در 20 اکتبر آغاز شده بود، متوقف گردید. قیمت‌ها در هفته گذشته 6.8 درصد صعود کرده بود که بیشترین میزان صعود از ژانویه 2009 بود.

بهای این فلز پیش‌تر به هزار و 754 دلار رسیده بود که بالاترین قیمت از 23 سپتامبر بود. رهبران اروپایی پنج شنبه گذشته با تدابیر جدید برای مقابله با بحران بدهی این منطقه موافقت کردند.

به گزارش  از بلومبرگ معاملات نقره برای تحویل در ماه دسامبر در نیویورک، 0.5 درصد افزایش یافت و به 35.288 دلار در هر اونس رسید. این فلز در هفته گذشته 13 درصد رشد قیمت داشت.

در بازار بورس کالای نیویورک، معاملات پلاتین برای تحویل در ماه ژانویه، 0.6 درصد صعود کرد و به هزار و 651 دلار و80 سنت در هر اونس رسید. این فلز در هفته گذشته 9.4 درصد رشد قیمت داشت که بزرگ‌ترین ترقی آن از ماه مه 2008 محسوب می شود. معاملات پالادیم برای تحویل در ماه دسامبر، 0.2 درصد کاهش یافته و به 668.35 دلار در هر اونس رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران