پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2636 تاریخ : 1390/08/04-00:00:00
,11,
عملکرد خوب بنیاد مسکن در مسکن مهر

عملکرد خوب بنیاد مسکن در مسکن مهر

تهران خبر گزاری بانک وصنعت :رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا پایان سال 91 تمام متقاضیان مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر، صاحب مسکن می شوند.

 

 

همه متقاضیان مسکن مهر تا پایان سال 91 خانه دار می شوند. محمدرضا تابش اظهار داشت: از سال گذشته و پس از واگذاری اجرای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر به بنیاد مسکن، 250 هزار نفر در این شهرها متقاضی مسکن مهر شده اند. وی اضافه کرد: تاکنون 70 هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور به متقاضیان این شهرها تحویل شده و پیش بینی می شود تا پایان امسال نیز 80 هزار واحد مسکونی دیگر در این شهرها واگذار شود.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: براساس برنامه این نهاد و پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر، تعداد مسکن مهر واگذار شده به مردم در این شهرها به 150 هزار واحد می رسد.
تابش افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشکلی برای ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر از لحاظ واگذاری زمین و تسهیلات بانکی ندارد. وی اضافه کرد: برای پرداخت تسهیلات در مناطق شهری با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر مشکلی وجود ندارد و برای مناطق روستایی نیز به علت برخی محدودیتها برای بانک مسکن، بانک سپه جایگزین این بانک در پرداخت تسهیلات شده است. وی در مورد ساخت مسکن در مناطق روستایی کشور گفت: با اجرای طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از سال 84 تاکنون سالانه ساخت 200 هزار واحد مسکونی در دست اجرا قرار گرفته است.
تابش افزود: در سال 89 با عنایت رییس جمهوری این سهمیه به 400 هزار واحد افزایش یافته و در مجموع ساخت یک میلیون و 400هزار واحد مسکونی اجرایی شده که بیش از یک میلیون واحد آن به متقاضیان واگذار شده است. رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بااشاره به پایین بودن میانگین اجرای طرح هادی در روستاهای خراسان شمالی گفت: برای جبران عقب ماندگیهای این طرح در این مناطق امسال علاوه بر اعتبار سالانه، 50 میلیارد ریال اعتبار مازاد نیز به این استان تخصیص داده می شود.

     


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران