پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2626 تاریخ : 1390/08/03-00:00:00
,11,
بزرگراه  بندرعباس -  سیرجان امسال بهره برداری می شود

بزرگراه بندرعباس - سیرجان امسال بهره برداری می شود

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت : معاون وزیر مسکن اعلام کرد: بزرگراه بندرعباس سیرجان ۳۲۰ کیلومتر است که امیدواریم تا پایان سال مالی امسال، یعنی تا پایان تیرماه سال ۹۱ این بزرگراه افتتاح شود.

 

به گزارش بانک و صنعت، معاون وزیر مسکن و شهرسازی در بازدید از پروژه بزرگراه و آزادراه بندرعباس سیرجان گفت: برای ساخت آزادراه بندرعباس سیرجان حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که مقرر شده بخشی از این پروژه با مشارکت بخش خصوصی انجام شود.

احمد صادقی با بیان اینکه بزرگراه بندرعباس سیرجان تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: بزرگراه بندرعباس سیرجان ۳۲۰ کیلومتر است که امیدواریم تا پایان سال مالی امسال، یعنی تا پایان تیرماه سال ۹۱ این بزرگراه افتتاح شود. وی افزود: بخش زیادی از بزرگراه بندرعباس سیرجان ساخته شده و در سال ۹۰ نیز این بزرگراه تا شهرستان حاجی آباد ساخته می‌شود و در سال ۹۱ کار ساخت این بزرگراه به طور کامل به اتمام می‌رسد.

صادقی در خصوص آزادراه بندرعباس سیرجان، گفت: طول آزادراه بندرعباس سیرجان حدود ۳۲۰ کیلومتر است که بخشی از آن طبق تفاهم نامه‌ای توسط پیمانکاران بخش خصوصی ساخته می‌شود. بخشی از این آزادراه دارای ۳ خط و بخشی از آن دارای ۴ خط رفت و برگشت است.

     


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران