پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2608 تاریخ : 1390/08/02-00:00:00
,1,
بانک پاسارگاد 56 درصد از بودجه خود را محقق کرد

بانک پاسارگاد 56 درصد از بودجه خود را محقق کرد

بانک پاسارگاد با ارایه صورت های مالی خود به شبکه اطلاع رسانی سازمان بورس ( شبکه کدال)، توانست فراتر از اهداف پیش بینی شده، 56 درصد از بودجه خود را محقق کند.

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد موفق شد سود خالصی به مبلغ  4500 میلیارد ریال بدست آورده و 163 ریال از مبلغ EPS پیش بینی شده خود به میزان 293 ریال را محقق کند. با این موفقیت، 56 درصد از بودجه این بانک در نیمه اول سال 1390 تامین شد.

وی ادامه داد: بانک پاسارگاد در سال جاری، با افزایش سرمایه ای معادل 000/4150 میلیارد ریال ، سرمایه خود را به 27258 میلیارد ریال رسانده و توفیقی دیگر را در صنعت بانکداری کشور تقدیم ملت شریف ایران نموده است. رفیعی در پایان از طراحی سیستم مدیریت متمرکز بانکی در بانک پاسارگاد خبر داد و خاطرنشان کرد: راه اندازی این سیستم تحولی عظیم در سیستم بانکی کشور است که ضمن استغنای بانک پاسارگاد از نظر اتکاء به نرم افزار مورد نیاز، با مدیریت دقیق، امنیت و آسودگی خاطر را بیش از پیش برای مشتریان به ارمغان آورده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران