پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2552 تاریخ : 1390/07/27-00:00:00
,8,
داروی‌های هپاتیت، تحت پوشش بیمه

داروی‌های هپاتیت، تحت پوشش بیمه

رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد و رئیس شبکه هپاتیت کشور گفت: داروی درمان هپاتیت - پگ اینترفرون - در فهرست داروهای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه بانک و صنعت ،مؤید علویان افزود: بیماران مبتلا به هپاتیت مزمن HCV به حمایت بیشتری از طرف بیمه‌های درمانی نیازمند هستند.
وی گفت: پوشش هزینه آزمایشات مولکولی و تهیه داروهای گران‌قیمت این بیماران مرهمی بر دردهای آنها بوده و قدمی مؤثر در راستای کاهش خطرات بیماری هپاتیت C در جامعه است. علویان تصریح کرد در حال ‌حاضر بیماران مبتلا به هپاتیت C در ایران تحت درمان دوره‌ای با دو دارو هستند و براساس شیوه نامه بین‌المللی، درمواردی که بیمار پاسخ درمانی مناسب به یکی از دو دارو را نشان ندهد، ناچار به استفاده از داروی دیگر است.
وی افزود: با در دسترس بودن هر دو دارو، درصد قابل ‌توجهی ازبیماران مبتلا به هپاتیت C ،درمان قطعی یا تحت کنترل قرار گرفته و گام مؤثری درجهت کنترل و جلوگیری از گسترش این بیماری خطرناک در جامعه برداشته می‌شود. علویان در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایتهای به عمل آمده از طرف تامین ‌اجتماعی و تحت‌ پوشش قراردادن این دو داروی گرانقیمت، شاهد کاهش خطرات این بیماری مهلک و بازگشت عده بیشتری از این بیماران به آغوش جامعه باشیم.
یادآور می شود: رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد و رئیس شبکه هپاتیت کشور از صندوق تامین ‌اجتماعی با ارسال نامه‌ای به سرپرست معاونت درمان این صندوق از قرار گرفتن داروی درمان هپاتیت در فهرست داروهای تحت‌ پوشش بیمه تامین‌اجتماعی قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران