پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489865 تاریخ : 1398/06/02-10:40:21
,17,22,
25 واحد تولیدی با اشتغال 900 نفر در کردستان افتتاح می‌شود

25 واحد تولیدی با اشتغال 900 نفر در کردستان افتتاح می‌شود

به مناسبت هفته دولت 25 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 900 نفر در کردستان، افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان این خبر اضافه کرد: از جمله واحدهای قابل افتتاح استان در هفته دولت، بتن گازی ژیوار غرب در سنندج با ظرفیت 70 هزار تن و سرمایه‌گذاری 127 میلیارد ریال و اشتغالزایی 25 نفر است.

محمد دره‌وزمی افزود: واحد مهرپویش آوالان در دهگلان تولید کننده اوراق فشرده چوبی و روکش ملامینه با سرمایه‌گذاری 490 میلیارد ریال و اشتغالزایی 167 نفری از دیگر واحدهای قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی ادامه داد: واحد کانیا نور برزین زاگرس در شهرستان بانه تولید کننده چراغ‌های ال ای دی دار و لامپ ال ای دی با ظرفیت سه میلیون عدد و با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 30 نفر در این ایام افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحد سپهر صنعت آرتا مستقر در شهرستان قروه تولید کننده کنسانتره آهن با ظرفیت 150 هزار تن و سرمایه‌گذاری 249 میلیارد ریالی و اشتغال 78 نفر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت امسال است‌.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه 2 واحد با سرمایه‌گذاری خارجی هم در این ایام افتتاح می‌شوند، یادآور شد: واحد تولیدکننده لوازم خانگی ( تلویزیون، آب سردکن و ساندویج ساز) با ظرفیت 150 هزار دستگاه و سرمایه‌گذاری 34 میلیارد ریال و اشتغالزایی 100 نفر در شهرستان سقز افتتاح می‌شود.

وی افزود: واحد فراسازان توتون آپادانا تولیدکننده سیگارت فیلتردار با ظرفیت پنج میلیارد نخ و انواع تنباکوی معطر معسل با ظرفیت 500 تن از دیگر واحد سرمایه‌گذاری خارجی قابل افتتاح در این ایام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: سرمایه‌گذاری واحد ذکر شده بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال است که برای 310 نفر هم شغل ایجاد کرده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران