آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 2091 تاریخ : 1390/06/30-00:00:00
,1,
تعامل با بانک های کشورکلیدی ترین ماموریت بازاریابی پست بانک است

سرپرست اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع پست بانک ایران:

تعامل با بانک های کشورکلیدی ترین ماموریت بازاریابی پست بانک است

:سرپرست اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع پست بانک ایران گفت :کلیدی ترین ماموریت اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع پست بانک ایران تعامل و همکاری با بانک های دولتی و خصوصی ک

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،حسین ابارشی ضمن بیان این مطلب گفت: تهیه و تدوین استراتژی نوین بازاریابی استانها، ارائه ساز و کارهای موثر در زمینه تکریم ارباب رجوع، نظارت مجدانه بر نحوه ارتباط و پاسخگوئی کارکنان شعب به مشتریان، پیشنهاد نظام پاداش و تنبیه برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات، تشکیل کارگروه تخصصی بازاریابی متشکل از کارشناسان خبره استانها، استفاده از دانش و تجارب کارشناسان استانها در جهت شناخت قابلیت ها و پتانسیل های بومی، جغرافیائی و قومی استانها بخشی از برنامه های بازاریابی پست بانک است .
وی اظهار داشت: تجزیه و تحلیل عملکرد هر یک از شعب بر اساس شاخص استاندارد نظام بانکی و ارائه پیشنهادها و راه کارهای موثر در جهت بهبود شاخص مذکور به همراه گزارش ماهانه و نمودار میزان رشد، تدوین طرح افزایش انگیزه کارکنان شعب با بهره گیری از نظام امتیاز بندی و تخصیص بودجه مناسب برای آن، فراهم نمودن زمینه خرده بانکداری، جذب منابع خرد از اقشار مختلف جامعه با استفاده از پتانسیل منحصر به فرد دفاتر خدمات بانکی، ایجاد تعامل و همکاری بیش از پیش با شرکت مخابرات و پست و استفاده از قابلیت ها و توانمندی های شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از جمله برنامه های این مجموعه می باشد.
ابارشی افزود: بازنگری در روند قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک با رویکرد دفاتر خدمات بانکی روستائی و شناسائی نقاط قوت و ضعف آن، آسیب شناسی نحوه برخورد مشتریان با پست بانک و فراهم نمودن زمینه تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار، پیشنهاد تبلیغات موثر و همگام با سایر بانک ها، بازاریابی تخصصی و فنی دفاتر خدمات بانکی و حمایت و پشتیبانی از این دفاتر درخصوص جذب منابع و جلب مشتریان عمده از برنامه های مطالعاتی و پژوهشی این بانک در زمینه مشتری یابی است.
سرپرست اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع پست بانک ایران؛ تداوم ماموریت های استانی کارشناسان بازاریابی ستادی بمنظور پرکردن خلاء نیازهای بازاریابی استانها، فرهنگ سازی و تمرکز بر آموزش پرسنل بازاریابی، برگزاری دوره های آموزشی برای مشاغل بازاریابی و جذب منابع با همکاری آموزش و تحقیقات، تشکیل کارکروه های مشترک با دفاتر خدمات بانکی به جهت گستردگی نقاط تماس و نظارت جدی بر کمیته های بازاریابی استانها و تهیه رهنمودهای کارشناسی را از دیگر برنامه های درون سازمانی این واحد عنوان کرد.
وی در پایان با اشاره به مفهوم نوین بازاریابی مبنی بر کشف و برآوردن نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی برای آنان عنوان کرد: پست بانک ایران با بیش از 14 هزار و 500 نقطه تماس در شهرها و روستاهای کشور امکان شناسائی نیازهای بانکی گروه های بسیار متنوعی از جامعه را دارد که با بهره گیری از خرد جمعی مجموعه درحال عملیاتی کردن آن است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261