پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588250 تاریخ : 1400/06/20-13:39:05
,5,
16.5 میلیون مترمکعب کاهش مخزن به دلیل وجود چاه های غیرمجاز در قوچان

16.5 میلیون مترمکعب کاهش مخزن به دلیل وجود چاه های غیرمجاز در قوچان

مدیر امور منابع آب قوچان گفت: سالانه 16.5 میلیون مترمکعب کاهش مخزن به دلیل وجود چاه های غیرمجاز در قوچان داریم که از سال 93 تاکنون 2 هزار و 555 چاه غیرمجاز مربوط به این شهرستان در سامانه وزارت نیرو ثبت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، «سیدموسی حسینی جعفرآبادی» با اعلام این خبر گفت: طی سال های گذشته 1600 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.

وی با اشاره به مناسب سازی مدیریت چاه های مجاز در دشت قوچان اظهار داشت: با وجود 677 چاه مجاز به دلیل اینکه دشت قوچان یکسره است و شهرستان های فاروج و شیروان را نیز دربرمی گیرد ضروری است مدیریت، کنترل و بهره برداری در این چاه ها با نظارت و جدیت بیشتری دنبال شود.
مدیر امور منابع آب قوچان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های این مدیریت مهار و کنترل برداشت های غیرمجاز توسط چاه های مجاز است که این مهم با نصب کنتورهای هوشمند و ثبت و ضبط آن در دست کنترل قرار گرفته است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران