پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621812 تاریخ : 1401/09/19-22:46:54
,3,
12هزار فقره وام قرض الحسنه در خراسان شمالی پرداخت شد

12هزار فقره وام قرض الحسنه در خراسان شمالی پرداخت شد

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 11 هزار و 687 فقره وام به متقاضیان در استان پرداخت شده است. همچنین از سوی بانک در استان 86 فقره وام به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش 81 میلیارد ریال و 30 فقره وام به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به مبلغ 26 میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «علی خیاطی» با بیان اینکه منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی در پایان سال 1400 مبلغ 7377 میلیارد ریال بوده، گفت: این رقم از ابتدای امسال تا کنون 50 درصد رشد داشته و به مبلغ 11هزار و 20 میلیارد ریال رسیده است.

وی خاطرنشان ساخت: از ابتدای امسال تاکنون 11 هزار و 687 فقره وام به متقاضیان در استان پرداخت شده است. همچنین از سوی بانک در استان 86 فقره وام به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش 81 میلیارد ریال و 30 فقره وام به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به مبلغ 26 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی با بیان اینکه عملکرد استان از لحاظ بانکداری الکترونیکی نسبت به میانگین کشوری در وضعیت مطلوبی قرار دارد، تأکید کرد: از ابتدای امسال در این استان تعداد 11 هزار و 605 فقره افتتاح حساب آنلاین و تعداد 1700 فقره درخواست وام آنلاین به ثبت رسیده است.

کارنامه درخشان بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی در استان خراسان شمالی

خیاطی اظهار داشت: در استان اقداماتی در زمینه مسئولیت های اجتماعی داشتیم؛ به طور مثال در زمینه پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کووید-19 در طرح شهید قاسم سلیمانی مشارکت داشتیم و در مجموع بیش از 264 قلم تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال به مراکز بهداشتی و درمانی استان خراسان شمالی اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد 3 عدد دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان پورسینا در شهرستان مانه و سملقان، درمانگاه خاتم الانبیا بجنورد و مؤسسه درمانی خیریه انصار اسفراین نیز اهدا شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی گفت: این بانک در استان خراسان شمالی کارنامه درخشانی در حوزه مسئولیت های اجتماعی دارد؛ به نحوی که 13 فقره وام به مبلغ 2 میلیارد و 650 میلیون ریال به زندانی های خراسان شمالی، 30 فقره وام به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به همیاران مهر و 1216 فقره وام بدون ضامن به ارزش 405 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

پرداخت 320 وام ازدواج و 420 وام فرزندآوری

خیاطی خاطرنشان ساخت: از ابتدای امسال تا کنون در استان 320 فقره وام ازدواج به ارزش 445 میلیارد ریال و تعداد 420 فقره وام فرزندآوری به ارزش 157 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی، فعالیت اکثر مردم استان دامپروری و کشاورزی است. بر این اساس استان به نوعی، قطب کشاورزی و دامپروری شرق کشور شناخته می شود که در این راستا و برای حمایت از این بخش، نسبت به پرداخت وام رأسی به کشاورزان و دامداران اقدام شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی گفت: موفق ترین طرح های بانک طرح کالاکارت و مهریار است که امیداوریم با اجرای طرح مهریار بتوانیم نفوذ بانک را در میان مشتریان بیشتر کنیم که این امر موجب جذب منابع جدید و رشد چشمگیر تعداد مشتریان و استفاده از خدمات بانک به خصوص بانکداری الکترونیک در میان اقشار مختلف جامعه می شود.

خیاطی عنوان کرد: با توجه به اینکه بافت جمعیتی استان اکثراً کشاورز، دامدار و مشاغل با درآمد فصلی است، پیشنهاد می شود طرح حمایتی رأسی برای این جامعه هدف تدوین شود. به عنوان مثال در قبال تودیع مبلغ 500 میلیون ریال، وام رأسی 6 تا 12ماهه به میزان یک میلیارد ریال پس از یک یا دو ماه از تودیع مبلغ، پرداخت و در انتهای قرارداد یا پس از یک ماه از پایان قرارداد، مبلغ تودیعی آزاد شود.

وی اظهار داشت: با توجه به رشد چشمگیر بانک در سال های1400 و 1401، رشد قابل توجه منابع قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور و حضور فعال بانک ها به عنوان رقیب در ارائه وام های قرض الحسنه در آیند ه ای نزدیک برای بانک چالش بزرگی خواهد بود.

گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی دارای 6 شعبه و یک باجه است. تعداد کل مشتریان بانک در استان 226هزار نفر است. همچنین از ابتدای امسال تا کنون 57 هزار و 876 فقره حساب جدید در شعب استان افتتاح شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران