پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
 کاربران بانکداری تلفن همراه تا سال 2017 چهار برابر می شوند

کاربران بانکداری تلفن همراه تا سال 2017 چهار برابر می شوند

بیش از 80 میلیون نفر از مردم شرق میانه و آفریقا تا سال 2017 به کاربران بانکداری تلفن همراه تبدیل می شوند.


 
  کاربران بانکداری تلفن همراه شرق میانه و آفریقا تا سال 2017 به چهار برابر یعنی حدود 82.1 میلیون کاربر تبدیل خواهند شد. این گزارش همه آنچه که شما در مورد بانکداری تلفن همراه می خواهید مانند چالش های، فرصت ها و چگونگی راهنمایی استفاده از آن را نشان می دهد.
 
به گزارش شارا به نقل از گروه ترجمه پی آر بنکینگ، تریسی وبر، مدیر عامل سیتی گروپ برای مصرف کنندگان اینترنت و بانکداری تلفن همراه در شمال امریکا می گوید: « یک اتفاق بزرگ نیست که در آینده رخ دهد، بلکه یک اتفاق بزرگ در حال جریان است.»
کاربران بانکداری تلفن همراه خاورمیانه و شرق آفریقا انتظار دارند که تعداد کاربران از 198 میلیون نفر به سرعت بالا رود و تا سال 2017 به 821 میلیون نفر برسد. در طول پنج سال گذشته کشورهای در حال توسعه رشد قابل توجهی در استفاده از فن آوری تلفن همراه را تجربه کرده اند.
 
 
بازارهای در حال ظهور نه تنها امکانات جدیدی را برای بانکداری سنتی ارایه می دهند بلکه ظرفیت بالقوه ای را برای تحول در بانکداری پیشنهاد می کنند.
با توجه به تحقیقات جوپیتر، بیش از 1 میلیارد کاربر بانکداری تلفن همراه تا پایان سال 2017 وجود خواهد داشت که در مقایسه با سال جاری چیزی حدود بیش از590 میلیون نفر است. در حالی که پیش بینی 1 میلیارد کاربر در سال 2017 نشان می دهد که کمتر از 15 درصد از مشترکین تلفن همراه، یعنی در حدود نیمی از مشترکین تلفن همراه بدون خدمات بانکی با دسترسی محدود به خدمات مالی سنتی باقی می مانند.
 
 
بانکداری تلفن همراه بر کشور توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه تأثیر می گذارد.
برخی از بزرگترین پیشرفت ها در کشورهای در حال توسعه اتفاق می افتد، جایی که بانکداری تلفن همراه گریزی از بانکداری سنتی برای ارایه خدمات به میلیون ها نفر از مشتریانی است که دارای خدمات بانکی تلفن همراه نیستند. در کشورهای توسعه یافته، بانکداری تلفن همراه فاصله عمیقی را نسبت به مدل کسب و کار بانکی ارایه می دهد، با این وجود پتانسیل گسترده ای را نیز به عنوان یک کانال برای محصولات و خدمات جدید و موجود، به ویژه از طریق اعمال نفوذ از داده های بزرگ ارایه می دهد.
 
 
محمد انیس چِملی مدیر بازرگانی بخش مخابرات در GEMALTO شرق میانه می گوید:
« انتظار می رود که درآمد صدور صورتحساب تلفن همراه در سراسر جهان در حدود 13 میلیارد دلار تا سال2017 افزایش یابد.»
 
در همین حال، شرکت تحقیقات تکنولوژی گارتنر پیش بینی کرد که ارزش معامله پرداخت تلفن همراه در سراسر جهان به 235.4 میلیونUSD در سال 2013 خواهد رسید که در مقایسه با سال 2012 افزایش 44 درصدی خواهد داشت یعنی چیزی در حدود 163.1 میلیونUSD . در حالی که تعداد کاربران پرداخت تلفن همراه در سراسر جهان در سال 2013 به 245.2 میلیون نفر می رسندکه 2008 میلیون نفر بیشتر از سال 2012 می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران