پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6847 تاریخ : 1391/08/20-18:18:37
,1,16,17,
 بانک رفاه رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد

برای هشمین سال متوالی:

بانک رفاه رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد

بانک رفاه توانست برای هشتمین سال متوالی در طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاهها، رتبه نخست مشتری مداری را کسب کند.

 
 

.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه ؛ بر اساس این طرح که همه ساله توسط معاونت توسعه مدیریت وسرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری انجام می شود، بانک رفاه توانست در سنجش مربوط به سال 1390 رتبه نخست رضایت مندی در گروه بانک ها را کسب کند. همچنین رتبه سوم در گروه بانک ها وبیمه ها و رتبه پنجم دربین پنجاه و یک دستگاه اجرایی کشور، به این بانک اختصاص یافت.
 میزان اعتماد، خوش بینی، نحوه اطلاع رسانی از جمله شاخص های طرح سنجش میزان رضایت مندی مشتریان بوده که بانک رفاه توانسته است تاکنون در هشت سال متوالی، رتبه اول را به خود اختصاص دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران