به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , دکتر داود علیمحمدی افزود: با توجه به اهمیت رضایتمندی گیرندگان خدمت در مراکز درمانی و تکریم مراجعان در راستای رعایت حقوق بیمه شدگان، کمیته های مختلف در بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) برای اجرای برنامه های مختلف هتلینگ تشکیل شد.
وی با اشاره به اهمیت اجرای دستورالعمل ارتقاء هتلینگ بیمارستانی در اعتبار بخشی بیمارستان ها گفت: کارکنان در تمامی بخش ها تلاش کردند تا با کمترین هزینه وبرنامه ریزی مناسب ،شرایط مناسبی را برای دریافت خدمت درمانی به بیماران فراهم کنند.
دکتر علیمحمدی افزود: با توجه به ارزیابی انجام شده از فرایند های فعالیت های بیمارستان امام رضا (ع)در بیستم فروردین سالجاری توسط گروه اپروو، امیدواریم ،شاهد ارتقاء وگسترش خدمات درمانی مطلوب به بیش از 750 هزار بیمه شده تحت پوشش درتنها بیمارستان تامین اجتماعی قم باشیم.