پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9913 تاریخ : 1392/08/05-07:13:20
,1,2,
کسب رتبه برتر

کسب رتبه برتر"تکریم ارباب رجوع" توسط روابط عمومی پست بانک ایران

روابط عمومی پست بانک ایران براساس رای هیأت داوران دهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در بخش "تکریم ارباب رجوع" رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در همین راستا تندیس مذکور در مراسم اختتامیه نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی های روابط عمومی توسط احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران به روابط عمومی این بانک اهداء شد.
بنابراین گزارش: ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان و پاسخگویی سریع و مناسب به آنان، رفتار احترام آمیز و صمیمانه، امانتداری، حفظ اسرار و اطلاعات، پذیرش انتقادها و پیشنهادها، چاپ و توزیع بروشورهای آموزشی جهت آشنایی مشتریان برای استفاده مناسب از خدمات بانکی و همچنین توجه به عدالت اجتماعی و حفظ کرامت مشتریان از مهمترین مواردی است که موجب دریافت تندیس مذکور شده است.
گفتنی است: براساس رأی هیأت داوران جشنواره مذکور، محمود احمدی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران نیز به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی انتخاب و در همین مراسم تندیس ویژه ای را دریافت کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران