پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494450 تاریخ : 1398/09/09-17:38:18
,1,22,
کاهش بروکراسی به افزایش رضایتمندی مشتریان منجر می شود

عضو هیات مدیره:

کاهش بروکراسی به افزایش رضایتمندی مشتریان منجر می شود

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان کرمانشاه بیان داشت: کاهش بروکراسی به افزایش رضایتمندی مشتریان منجر می شود و همه کارکنان باید برای جلب رضایت حداکثری مشتریان، مراجعین و متقاضیان خدمات بانکی تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در جمع همکاران مدیریت شعب استان کرمانشاه اظهارداشت: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاری بانک قرار دارد و مدیران سازمان تلاش می کنند تا با راه اندازی سامانه های مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعین میزان بروکراسی را کاهش دهند.

وی افزود: سهل گیری در تشکیل پرونده های تسهیلاتی بهترین تبلیغ برای بانک است؛ با این حال باید به رعایت بهداشت اعتباری توجه شود تا مطالبات بانک افزایش پیدا نکند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران