پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489387 تاریخ : 1398/05/20-17:47:23
,17,22,
پرداخت 295 فقره تسهیلات بهین یاب در استان قزوین

پرداخت 295 فقره تسهیلات بهین یاب در استان قزوین

رئیس سازمان صمت قزوین گفت: از پرداخت 295 فقره تسهیلات بهین یاب به مبلغ 384 میلیارد تومان از ابتدای امسال در استان قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید نبیل با بیان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه گفت: ثبت نام 908 تسهیلات در سامانه بهین یاب با 598 مصوبه انجام شده که تاکنون 295 فقره تسهیلات به مبلغ 384 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام 286 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و افزود: در استان قزوین تاکنون تعداد 32 فقره تسهیلات به مبلغ 84 میلیارد تومان پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون 146 فقره درخواست تسهیلات در بخش صنعت استان ثبت گردیده است که تاکنون 23 فقره به مبلغ 545 میلیارد تومان جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل استان معرفی شده اند که اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره 18 به مبلغ 20 میلیارد تومان پرداخت شده است.

لشگری ادامه داد:طی هفته گذشته 22 فقره توسط کمیته بررسی در بخش صنعت و کشاورزی مورد بازدید قرار گرفت که 13 مورد در بخش صنعت و 3 فقره در بخش کشاورزی مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.

در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات 4 واحد در بخش های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران