پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6705 تاریخ : 1391/08/02-09:37:25
,1,17,
پاسخگویی تلفن بانک صادرات ایران  به 6 میلیون  پاسخ داد

پاسخگویی تلفن بانک صادرات ایران به 6 میلیون پاسخ داد

سامانه تلفن­بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال­جاری به بیش 6 میلیون و 200 هزار تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

 

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور رفاه حال مشتریان ودر جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری سامانه تلفنبانک را راه اندازی نموده که این سامانه در شهریور ماه سال­جاری پاسخگوی 6 میلیون و 200 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است و این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان وکاهش در هزینه ها و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را بصورت شبانه روزی راه اندازی نموده و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفن­بانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند. گفتنی است مشتریان جهت استفاده از سامانه تلفن­بانک بانک صادرات‌ایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاه­های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است که مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفن­بانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و... ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات‌ دیگری همچون انتقال‌ وجه، دریافت رمزحساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.
گفتنی است بانک صادرات تا کنون حدود 47 میلیون را برای هموطنان افتتاح و بیش از 3 هزار و 800 دستگاه خودپرداز ، 385 هزار دستگاه پایانه فروش نصب و راه اندازی نموده و ابزارهای پرداخت این بانک به طور متوسط هر ماه 430 میلیون تراکنش مالی مشتریان و حدود 61 میلیون تراکنش شتابی را در با موفقیت انجام می دهند.
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 164
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران