پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489110 تاریخ : 1398/05/16-12:51:47
,17,
وزیر کار سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد را منصوب کرد

وزیر کار سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد را منصوب کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «سید عباس هاشمی منش» را به عنوان سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، موسسه‌ای بیمه‌گر و اجتماعی است که جمعیت قابل توجهی از بازنشستگان، مستمری بگیران و شاغلین معدنی و صنایع معدنی و نیز فولادی را تحت پوشش خود قرار داده است.

این صندوق سال 1354 امور بازنشستگی برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان تاسیس شد و سال 1375 به موسسه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد تغییر نام یافته است و زیر نظر شرکت ملی فولاد اداره می‌شد.

این صندوق در حال حاضر 85 هزار نفر بازنشسته بطور مستقیم و با احتساب  اعضای خانواده آنها بالغ بر 300 هزار نفر بعنوان عضو وابسته داشته و پرداخت مستمری و هزینه درمان و رفاه ایشان را برعهده دارد و از حدوداً تعداد 12 هزار نفر( کارکنان واحدهای معدنی و صنعتی، فولادی و ستادی) بعنوان مشارک حق بیمه دریافت می‌کند.

«محمد شریعتمداری» در حکم انتصاب سرپرست جدید صندوق بازنشستگی فولاد از وی خواسته در راستای تدابیر دولت و با رعایت قانون‌مداری و با توجه به حقوق صاحبان اصلی تمهیدات لازم برای انجام نظارت دقیق، پیوسته و هوشمندانه در جابه‌جایی صندوق انجام دهد.

همچنین با نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی صندوق ضمن ارتقاء شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره وری صندوق را فراهم آورید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران